Vēsture

Douglas ir Eiropas lielākais un prestižākais parfimērijas un kosmētikas mazumtirgotājs.

Šim vārdam simbolizējot:

  • kvalitāti
  • klientu servisu
  • mūsdienīgākos skaistumkopšanas produktus,
Douglas lepojas ar vairāk kā 1200 veikaliem visā Eiropā.

Kopš 2009. gada 13. februāra Douglas zināšanas un pieredze pieejama arī Latvijas pircējiem.

 

Esam uzņēmums cilvēkiem, kas ir apņēmies padarīt dzīvi skaistāku.
Darām to, atverot pasaules acis brīnumiem, ko sauc par unikalitāti. Mums patīk iedvesmot ikvienu, lai tas ieraudzītu šo burvību citos un apkārtējā pasaulē.
Izdzīvojam to, liekot lietā savu lielāko talantu: aizrautību darbā ar cilvēkiem.
Tas ir mūsu DNS. Tas ir mūsu mantojums. Mūsu sestais prāts. Lai kur mēs raudzītos, redzam unikalitāti; redzam, kā skaistums gaida mirkli, kad varēs uzplaukt un tikt novērtēts. Tas ir pilnvērtīgas dzīves noslēpums.
Un tieši to darām: radām skaistumu.
Mūsu mērķis
Atveram ikviena acis unikalitātes skaistuma ieraudzīšanai, iedzīvinām to un padarām skaistāku pašu dzīvi.
Esam par pasauli, kurā visi jūtas saredzēti, sadzirdēti un novērtēti.

 

 

Džons Šarps Duglass; J.S. Douglas; Douglas

DOUGLAS grupa – veiksmīgu tradīciju virkne

Viss sākās ar Džonu Šarpu Duglasu (J.S. Douglas) un viņa bagātības meklējumiem. Aptuveni 200 gadu atpakaļ šis skots emigrēja uz Vāciju kopā ar savu sapni: padarīt ikviena cilvēka dzīvi skaistāku. Toreiz gan viņam nebija ne jausmas, ka viņa vārds nākotnē būs sinonīms idejai: "Douglas padara dzīvi skaistāku”. Un tā 1821. gadā Džons Šarps Duglass nodibināja savu parfimērijas un ziepju rūpnīcu Hamburgā – tādā veidā uzsākot vienu no aizraujošākajiem veiksmes stāstiem par Eiropas mazumtirgotājiem.

MŪŽĪGS UN VIENLAIKUS INOVATĪVS

Jau 19.gs. sākumā Douglas kļuva ievērojams ar saviem inovatīvajiem ziepju un parfimērijas produktiem, kuri ieguva daudzas starptautiskas balvas. Pats pirmais Douglas parfimērijas veikals tika atvērts 1910. gadā Hamburgas pašā iecienītākajā iepirkšanās bulvārī. Pēc vairākiem vētrainiem gadu desmitiem 1969. gadā Douglas parfimērijas veikalu vadība tiek nodota Hussel (vēlāk tiek pārdēvēts par Douglas Holding). Tobrīd uzņēmumam pieder seši mazi parfimērijas veikali, kā arī viens Hussel saldumu veikals – tas arī iezīmē pirmos soļus uzņēmuma dažādajām nozarēs. Parfimērijas bizness sāk attīstīties. 1974. gadā Douglas sāk raudzīties pēc starptautiska vēriena un pārņem Ruttner parfimēriju Vīnē. Tālākā veikalu attīstīšana dažādās valstīs veicināja strauju uzņēmuma izaugsmi.

Pulksteņu biznesa Uhren Weiss iegāde 1979. gadā papildina kompānijas profilu ar stratēģiski svarīgo dārglietu segmentu un investīcijām Christ mazumtirdzniecības ķēdē 1990. gados. Tāpat kompānija iegādājas un veiksmīgi īsteno grāmatu mazumtirdzniecības segmentu tīklā Thalia.

Šobrīd Douglas grupa ir Eiropas lielākais dzīvesstila mazumtirgotājs ar plāniem vēl vairāk nostiprināt savas līdera pozīcijas. Douglas grupai pieder vairāk kā 1800 specializētu veikalu visā Eiropā. Tajos nodarbināti aptuveni 24 000 darbinieku.

SKAISTUMA PASAULE TAGAD JUMS IR VĒL TUVĀK!

LEJUPLĀDĒ MŪSU LIETOTNI!