Preču vērtēšanas noteikumi

Douglas.lv interneta veikalā lietotājiem tiek dota iespēja komentēt un novērtēt iegādātās vai izmēģinātās preces. Lietotājiem ir  tiesības lasīt citu lietotāju vērtējumus un atsauksmes, kuri ir iegādājušies vai testējuši preces.

Kā atstāt atsauksmi?

Douglas.lv komentēt un atstāt produkta vērtējumu var tikai tie lietotāji, kuri ir reģistrējušies un izveidojuši personīgo kontu www.douglas.lv lapā.

 

Kurš var uzrakstīt atsauksmi?

Atsauksmi par preci, vērtēt to, var tikai lietotāji, kuri ir iegādājušies vai izmēģinājuši šo preci. Preces izvērtēšanas laikā lietotājam ir jaatzīmē uz kāda pamata prece tiek vērtēta un jāatzīmē atbilstošā opcija: “ Esmu pamēģinājis”,"Esmu iegādājies" . Šī opcija tiek rādīta blakus atsauksmei/vērtējumam pa kreisi.

Vērtību skaidrojums:

"Esmu iegādājies" - izvēlas lietotājs, kurš par saviem līdzekļiem iegādājies novērtēto vai komentēto preci. Pirkšana varētu notikt gan DOUGLAS, gan citu zīmolu veikalos.

"Esmu pamēģinājis" - izvēlas lietotājs, kurš nav iegādājies, bet saņēmis un citos veidos izmēģinājis komentēto un novērtēto preci. Tas varētu būt: prece saņemta dāvanā; ir izmēģināts paraudziņš, kas pievienots pirkumam; tirdzniecības vietā tika pamēģināts testeris; citi līdzīgi gadījumi.

 

Lietotājiem, kuri novērtē preci un komentē to pēc iepirkšanās saņemtajā anketā, nebūs jānorāda, uz kāda pamata prece tiek novērtēta. Šādām lietotāju atsauksmēm automātiski tiks pievienots ziņojums "Esmu iegādājies".

Ja radīsies aizdomas vai tiks saņemts paziņojums, ka lietotāja atstātās atsauksmes nav rakstītas, balstoties uz viņa pieredzi, tās tiks noņemts no sistēmas.

Ja DOUGLAS uzņēmuma darbinieks ir iegādājies vai izmēģinājis preci, viņa tiesības atstāt un novērtēt preci nav ierobežotas.

Ko mēs rādām?

Lapā tiek parādītas visas lietotāju atsauksmes, gan pozitīvās, gan negatīvās, kas atbilst DOUGLAS atsauksmju politikai.

 

Atsauksmes netiek rādītas jeb Douglas.lv patur tiesības deaktivizēt:

  • necieņas pilnas, aizskarošas, naidpilnas atsauksmes;
  • atsauksmes, kurās izmantota rupjība;
  • atsauksmes, kas pēc tam, kad ražotājs ir atjaunojis preces iepakojumu vai sastāvu, vairs neatbilst iepriekš komentētās preces īpašībām;
  • ar produktu nesaistītas atsauksmes;
  • atsauksmes, kas izplata reklāmu vai izmanto saites uz citām tīmekļa vietnēm;
  • pēc aizdomām vai paziņojuma, ka lietotāja atstātās atsauksmes nav rakstītas, pamatojoties uz viņa paša pieredzi.

SKAISTUMA PASAULE TAGAD JUMS IR VĒL TUVĀK!

LEJUPLĀDĒ MŪSU LIETOTNI!